sähköinen Asiointipalvelu
Olemme ottaneet käyttöön sähköisen asiointipalvelun OmaKeräämön. Sähköisessä asiointipalvelussa voit tarkastella ja muuttaa jätehuollon palveluitasi.
Sähköisessä asiointipalvelussa voit esimerkiksi:
•päivittää asiakastietojasi
•tarkistaa jäteastian seuraavan tyhjennyksen
•tilata kiinteistöille lisätyhjennyksiä ja muuttaa jäteastioiden tyhjennysvälejä
•tarkastella jätehuoltolaskuja
HUOM! Astiavaihtotilanteissa ota yhteyttä palveluneuvontaan: neuvonta@keraamo.fi tai 044 701 2500
Asiointipalveluun kirjautuminen
Näin otat sähköisen asioinnin käyttöön:
- Mene osoitteeseen oma.keraamo.fi
- Mikäli Keräämön lasku tulee nimelläsi, voit tunnistautua palveluun Suomi.fi-tunnuksilla. Tunnistautumisen jälkeen klikkaa: ”jo asiakkaana, hae asiakastietoja henkilötunnuksella.”
- Muussa tapauksessa luo tunnukset asiakasnumerolla (muodossa XX-XXXXXXX-XX) ja laskunumerolla. Kiinteistöllä voi olla vain yhdet tunnukset.
- Luo oma käyttäjätunnus ja salasana
- Hoida kaikki jätehuoltoon liittyvät asiat 24/7 helposti ja sujuvasti
HUOMIO isännöitsijät!
- Taloyhtiöiden tunnukset tehdään asiakaspalvelussa, jotta eri kohteet saadaan näkyviin oikeille henkilöille.
- Isännöitsijät ja taloyhtiön edustajat saavat tilattua käyttäjätunnuksen: neuvonta@keraamo.fi
Ongelmatilanteet
Mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä neuvonta@keraamo.fi