Siirry suoraan sisältöön

sähköinen Asiointipalvelu

Olemme ottaneet käyttöön sähköisen asiointipalvelun OmaKeräämön. Sähköisessä asiointipalvelussa voit tarkastella ja muuttaa jätehuollon palveluitasi.

Sähköisessä asiointipalvelussa voit esimerkiksi:

•päivittää asiakastietojasi

•tarkistaa jäteastian seuraavan tyhjennyksen

•tilata kiinteistöille lisätyhjennyksiä ja muuttaa jäteastioiden tyhjennysvälejä

•tarkastella jätehuoltolaskuja

HUOM! Astiavaihtotilanteissa ota yhteyttä palveluneuvontaan: neuvonta@keraamo.fi tai 044 701 2500

Asiointipalveluun kirjautuminen

Näin otat sähköisen asioinnin käyttöön:

  • Mene osoitteeseen oma.keraamo.fi
    • Mikäli Keräämön lasku tulee nimelläsi, voit tunnistautua palveluun Suomi.fi-tunnuksilla. Tunnistautumisen jälkeen klikkaa: ”jo asiakkaana, hae asiakastietoja henkilötunnuksella.”
    • Muussa tapauksessa luo tunnukset asiakasnumerolla (muodossa XX-XXXXXXX-XX) ja laskunumerolla. Kiinteistöllä voi olla vain yhdet tunnukset.
  • Luo oma käyttäjätunnus ja salasana
  • Hoida kaikki jätehuoltoon liittyvät asiat 24/7 helposti ja sujuvasti

HUOMIO isännöitsijät!

  • Taloyhtiöiden tunnukset tehdään asiakaspalvelussa, jotta eri kohteet saadaan näkyviin oikeille henkilöille.
  • Isännöitsijät ja taloyhtiön edustajat saavat tilattua käyttäjätunnuksen: neuvonta@keraamo.fi

Ongelmatilanteet
Mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä neuvonta@keraamo.fi

Ohjevideo Oma Keräämö-asiointipalvelun käyttöönottoon.